Evidencija radnog vremena za male i velike firme
Male i velike firme suočavaju se s posebnim izazovima u svakodnevnoj evidenciji radnog vremena
A.F.P. nudi kompletna rješenja za sustave evidencije radnog vremena koje se sastoji se od hardvera i softvera i stoga sadrži sve što vam je potrebno za učinkovito uspostavljanje evidencije radnog vremena i prisutnosti u vašoj firmi.
Je li vašoj firmi potrebna evidencija radnog vremena?
Bilo da ste mala ili velika firma, naš komplet za evidenciju radnog vremena može vam pomoći da učinkovito planirate i pratite sate zaposlenika za točnu obradu plaće.
Naši kompleti eliminiraju rizik od “krađe vremena”, a istovremeno smanjuju pogreške i moguće preplate. Zaposlenici se upisuju u evidenciju po dolasku, odlasku s posla i pauzama. Radno vrijeme se evidentira prema unesenim rasporedima. Ispod smo vam prezentirali dva primjera u kojim se jasno vidi da uvođenjem evidencije radnog vremena štitite sebe i vaše zaposlenike od bilo kakvih malverzacija i osiguravate ravnopravnost svih djelatnika.
Dozvoljeno vrijeme ručka je 30 minuta. U program unosimo raspored ručka koji traje od 10.00 do 12.00 sati. To znači da se smatra da zaposlenici koji se prijave u to vrijeme imaju međuobrok u trajanju od 30 minuta. Kad se zaposlenik vrati s ručka, prijavljuje se. Vrijeme duže od 30 minuta smatra se privatnim, a ne radnim vremenom. Da bi zaposlenik na kraju dana mogao provesti 8 sati, mora nadoknaditi ovo privatno vrijeme.
Svakome se može dogoditi da ponekad zakasne na posao, ali i kašnjenje može postati navika. Ako netko svaki dan kasni 15 minuta na posao, a odlazi s posla 10 minuta ranije, gubi gotovo 30 minuta radnog vremena dnevno. Uz određene rasporede kada zaposlenici mogu doći ili otići s posla, možete naviknuti svoje zaposlenike na točnost i posljedično eliminirati izgubljeno radno vrijeme.
Dozvoljen ulaz je od 7.00 do 7.30 sati, a dozvoljen izlaz od 15.00 do 15.30 sati. Ako zaposlenik dolazi na posao u 7.40 sati, a odlazi u 14.55 sati, privatnim vremenom se smatra 15 minuta koje mora nadoknaditi.
Ugradnja
Na provedbu instalacije hardvera uglavnom utječe način na koji hardver komunicira s poslužiteljem. U primjeru ispod Vam objašnjavamo 2 načina ugradnje.
Korištenje sustava evidencije radnog vremena
Vrijeme se bilježi tako da zaposlenici pri dolasku ili odlasku s posla približe beskontaktnu karticu terminalu. Na ekranu terminala prikazuje se tekst koji omogućuje zaposleniku da odmah provjeri je li događaj ispravno registriran. Program automatski prepoznaje prijavu završetka posebnog događaja (npr. povratak nakon izlaska iz poslovanja).
Podaci se prenose na poslužitelj ili računalo kada se uspostavi veza između računala i terminala, koja može biti trajna ili samo povremena. Kada veza nije uspostavljena, snimljeni podaci se pohranjuju u internu memoriju terminala.