Evidencija radnog vremena za male i velike firme

Male i velike firme suočavaju se s posebnim izazovima u svakodnevnoj evidenciji radnog vremena

A.F.P. nudi kompletna rješenja za sustave evidencije radnog vremena koje se sastoji se od hardvera i softvera i stoga sadrži sve što vam je potrebno za učinkovito uspostavljanje evidencije radnog vremena i prisutnosti u vašoj firmi.

Je li vašoj firmi potrebna evidencija radnog vremena?

Bilo da ste mala ili velika firma, naš komplet za evidenciju radnog vremena može vam pomoći da učinkovito planirate i pratite sate zaposlenika za točnu obradu plaće.

Naši kompleti  eliminiraju rizik od “krađe vremena”, a istovremeno smanjuju pogreške i moguće preplate. Zaposlenici se upisuju u evidenciju po dolasku, odlasku s posla i pauzama. Radno vrijeme se evidentira prema unesenim rasporedima. Ispod smo vam prezentirali dva primjera u kojim se jasno vidi da uvođenjem evidencije radnog vremena štitite sebe i vaše zaposlenike od bilo kakvih malverzacija i osiguravate ravnopravnost svih djelatnika.

Dozvoljeno vrijeme ručka je 30 minuta. U program unosimo raspored ručka koji traje od 10.00 do 12.00 sati. To znači da se smatra da zaposlenici koji se prijave u to vrijeme imaju međuobrok u trajanju od 30 minuta. Kad se zaposlenik vrati s ručka, prijavljuje se. Vrijeme duže od 30 minuta smatra se privatnim, a ne radnim vremenom. Da bi zaposlenik na kraju dana mogao provesti 8 sati, mora nadoknaditi ovo privatno vrijeme.

Svakome se može dogoditi da ponekad zakasne na posao, ali i kašnjenje može postati navika. Ako netko svaki dan kasni 15 minuta na posao, a odlazi s posla 10 minuta ranije, gubi gotovo 30 minuta radnog vremena dnevno. Uz određene rasporede kada zaposlenici mogu doći ili otići s posla, možete naviknuti svoje zaposlenike na točnost i posljedično eliminirati izgubljeno radno vrijeme.

Dozvoljen ulaz je od 7.00 do 7.30 sati, a dozvoljen izlaz od 15.00 do 15.30 sati. Ako zaposlenik dolazi na posao u 7.40 sati, a odlazi u 14.55 sati, privatnim vremenom se smatra 15 minuta koje mora nadoknaditi.

Ugradnja

Na provedbu instalacije hardvera uglavnom utječe način na koji hardver komunicira s poslužiteljem. U primjeru ispod Vam objašnjavamo 2 načina ugradnje.

Evidencija radnog vremnea
Kada koristite standardni USB kabel za spajanje Spider W5-B na računalo, potrebno je izvršiti instalaciju kabela (UTP kabel) s mjesta na kojem je terminal montiran na Spider W5-B. Spider W5-B se može spojiti na računalo pomoću priloženog USB kabela (1,8 m), ali kada koristite duži kabel, imajte na umu da Spider može biti udaljen do 5 m od računala.
Kod spajanja putem lokalne računalne mreže potrebno je izvršiti kabelsku instalaciju samo do prve mrežne utičnice, gdje je Spider W5-B spojen na lokalnu mrežu (LAN). Prednost ovakvog povezivanja je što program evidencije radnog vremena možete preuzeti na server ili bilo koje računalo spojeno na ovu mrežu, dok kada je spojen USB kabelom program mora biti instaliran upravo na poslužitelju ili računalu pored kojeg se nalazi Spider W5-B.

Korištenje sustava evidencije radnog vremena

Vrijeme se bilježi tako da zaposlenici pri dolasku ili odlasku s posla približe beskontaktnu karticu terminalu. Na ekranu terminala prikazuje se tekst koji omogućuje zaposleniku da odmah provjeri je li događaj ispravno registriran. Program automatski prepoznaje prijavu završetka posebnog događaja (npr. povratak nakon izlaska iz poslovanja).

U slučaju snimanja posebnih događaja, kao što su poslovni, privatni ili izvanredni izlazak, zaposlenici prije registracije pritisnu unaprijed definiranu funkcijsku tipku na kontroleru. Program automatski prepoznaje prijavu završetka posebnog događaja (npr. povratak nakon izlaska iz poslovanja).

Podaci se prenose na poslužitelj ili računalo kada se uspostavi veza između računala i terminala, koja može biti trajna ili samo povremena. Kada veza nije uspostavljena, snimljeni podaci se pohranjuju u internu memoriju terminala.

registracij2
Program Codeks TA Kit omogućuje unos kartica, unos podataka o zaposlenicima, izradu rasporeda, pregled snimljenih podataka, ispravak evidencije, pripremu izvoda prema različitim kriterijima itd.

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)